Algemene voorwaarden

Algemene informatie
Fialipo ApS
CVR-nr. 40276424
Ishøjvej 2C, 4700 Næstved
hallo@fialipo.nl

Betaling
Wij accepteren de volgende kaarten: Visa, Mastercard.
We accepteren geen kaartkosten.

Het bedrag wordt pas van je kaart afgeschreven, wanneer het artikel wordt verstuurd.

Verzending
Verzenden is bij Fialipo gratis. Jouw pakket(ten) wordt/worden geleverd via GLS.

Herroepingsrecht
Als consument heb je 14 dagen herroepingsrecht, wanneer je iets bij ons koopt.

Dit herroepingsrecht eindigt 14 dagen na de dag, waarop je jouw artikel hebt ontvangen. Als je meerdere artikelen in één bestelling hebt gekocht, maar deze afzonderlijk zijn bezorgd, eindigt de termijn op de dag, waarop je jouw laatste artikel hebt ontvangen.

De termijn houdt in, dat je vanaf het moment van ontvangst 14 dagen hebt om ons te laten weten dat je jouw aankoop wilt terugsturen. Je kunt hiervoor een e-mail sturen naar hallo@fialipo.nl of het standaard herroepingsformulier gebruiken, dat je onderaan de algemene voorwaarden vindt.

Je kunt een aankoop niet herroepen door te weigeren het artikel aan te nemen, zonder ons hierover te berichten.

Een aankoop gedeeltelijk herroepen
Als je meerdere artikel bij ons hebt gekocht, kun je één of meer artikelen retour sturen; ook al zijn deze in één bestelling gekocht.
Let op, als je een gedeelte van jouw aankoop herroept, krijg je de verzendkosten niet vergoed.

Retourneren
Als je ons hebt laten weten dat je jouw aankoop wilt herroepen, heb je 14 dagen de tijd om het artikel retour te sturen.

Je moet de verzendkosten voor het retourneren zelf betalen en jij bent zelf aansprakelijk voor beschadigingen tijdens het transport.

Retourneren van beschadigde/defecte artikelen
Is jouw product beschadigd of heeft het bij ontvangst een defect? Dan is het belangrijk dat je onze klantenservice zo snel mogelijk hierover informeert via een e-mail aan hallo@fialipo.nl.

Je krijgt dan instructies over de manier waarop het proces er uitziet. Het is belangrijk om onze instructies op te volgen, zodat jouw zaak zo snel mogelijk behandeld kan worden.

We willen je erop attenderen dat het behandelen van een zaak 24 uur kan duren

De staat van een artikel dat je retour stuurt
Als het artikel zijn waarde heeft verloren en dat is ontstaan doordat jij het op een andere manier hebt gebruikt dan nodig is om de aard, eigenschappen en de manier waarop het artikel werkt vast te stellen, kun je slechts een deel van het aankoopbedrag terugkrijgen.

Het bedrag dat je terug kunt krijgen is afhankelijk van de handelswaarde van het artikel en in sommige gevallen kan dat betekenen, dat je alleen de verzendkosten terugkrijgt.

We raden aan om het artikel in de originele verpakking retour te sturen.
Wanneer de originele verpakking ontbreekt, kan dat mogelijk leiden tot waardevermindering van het artikel.

Terugbetaling van het aankoopbedrag
Als je jouw aankoop herroept, krijg je je geld terug. Als het artikel minder waard is geworden, wordt dit van het terug te betalen bedrag afgetrokken.

We vergoeden alle betalingen die we van je hebben ontvangen, inclusief verzendkosten (er worden echter geen extra verzendkosten vergoed in gevallen, waarin je een andere verzendingsmethode hebt gekozen dan de goedkoopste vorm van standaard verzending, die wij aanbieden), uiterlijk 14 dagen na de dag, waarop we een bericht van je hebben ontvangen over het herroepen van de koopovereenkomst.

We maken het geld met hetzelfde betaalmiddel over als je hebt gebruikt bij de aankoop, tenzij we anders hebben afgesproken.

We kunnen de terugbetaling aanhouden totdat we het artikel retour hebben ontvangen, tenzij je ons documentatie stuurt waaruit blijkt dat je het geretourneerd hebt.

Stuur uw retourzendingen naar:
Neem contact met ons op voor verdere instructies via: hallo@fialipo.nl

Klachtenrecht
Als je als consument bij ons koopt, gelden de wettelijke regels voor de aankoop van artikelen.
Dat houdt in dat je 24 maanden klachtenrecht hebt.

Als jouw klacht gegrond is, betekent dat dat je het artikel kunt laten repararen, ruilen of (een deel van je) geld terug kunt krijgen. Dat is afhankelijk van de concrete situatie.
Jouw klacht moet ingediend zijn binnen een ”redelijke termijn”, nadat je het mankement hebt ontdekt. Als je binnen twee maanden na ontdekking van het mankement een klacht indient, wordt dat juridisch als tijdig gezien.

Als de klacht gegrond is, vergoeden we jouw (redelijke) verzendkosten. Het artikel moet altijd teruggestuurd worden in een degelijke verpakking. Denk eraan om een verzendbewijs te vragen, zodat we de verzendkosten kunnen vergoeden.

Stuur uw gereclameerde goederen naar:
Neem contact met ons op voor verdere instructies via: hallo@fialipo.nl

Beleid inzake persoonsgegevens
Als je bij ons koopt, hebben we de volgende informatie nodig:
Naam, adres, tel.nr. en e-mailadres.

We registreren en geven die persoonsgegevens door, die nodig zijn om een artikel aan jou te kunnen leveren.

Je persoonsgegevens worden geregistreerd bij Fialipo ApS en gedurende vijf jaar bewaard. Hierna worden de gegevens verwijderd.

Daarnaast werken we samen met een aantal andere bedrijven, die data bewaren en verwerken. Deze bedrijven verwerken uitsluitend gegevens op ons verzoek en mogen deze gegevens niet voor eigen doeleinden gebruiken.

We werken uitsluitend samen met gegevensverwerkers in de EU of in landen, die jouw gegevens afdoende kunnen beschermen.

De verwerkingsverantwoordelijke voor https://Fialipo.dk is de Directeur.

Je hebt het recht om te weten welke gegevens van jou wij verwerken.

Als je vindt dat de gegevens niet juist zijn, heb je het recht om deze te laten wijzigen. In sommige gevallen zijn wij verplicht om jouw persoonsgegevens te verwijderen, als jij daarom vraagt. Dat kan bijv. voorkomen als jouw gegevens niet langer nodig zijn in relatie tot het doel waarvoor we ze nodig hadden. Je kunt contact met ons opnemen als je vindt dat jouw persoonsgegevens in strijd met de wet worden verwerkt. Je kunt dan een e-mail sturen naar: hallo@fialipo.nl

Klachtengeschil
Als je als consument een klacht wilt indienen over jouw aankoop, neem je contact op via hallo@fialipo.nl. Als we er onderling niet uit kunnen komen, kun je het geschil voorleggen aan:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Als je in een ander EU-land woont dan Denemarken, kun je een klacht indienen bij het online klachtenportal van de Europese Commissie via - http://ec.europa.eu/odr

De algemene voorwaarden zijn voor het laatst geüpdatet op 05.10.2018

Standaard herroepingsformulier
(Dit formulier uitsluitend invullen en retourneren als het herroepingsrecht van kracht is)

Aan:
Fialipo ApS
Ishøjvej 2C
4700 Næstved
E-mail: hallo@fialipo.nl

Hierbij deel ik mede, dat ik gebruik wil maken van het herroepingsrecht inzake mijn koopovereenkomst voor de volgende artikelen/diensten:

__________________________________________________________________________________
Besteld op: _______________________________
Ontvangen op: _______________________________
Naam consument: ______________________________________________________________________
Adres consument: _________________________________________________________________
?Handtekening consument: _________________________________________
Datum: _________________
(uitsluitend als de inhoud van het formulier op papier wordt meegedeeld)