Abonnementsvoorwaarden
Algemene informatieFialipo ApS
CVR-nr. 40276424
Ishøjvej 2c
4700 Næstved
hallo@fialipo.nl
Betaling
Wij accepteren de volgende betaalkaarten: Visa, Mastercard.
We accepteren geen kaartkosten.
Verzending
Verzending is op Fialipo gratis voor leden. Jouw pakket(ten) worden geleverd via PostNord of DAO
Abonnement
Bij Fialipo ben je niet gebonden, de eerste 14 dagen zijn gratis en daarna kost een abonnement 19€ per maand. Als je binnen de eerste 14 dagen opzegt, brengen we geen kosten in rekening voor je lidmaatschap.
Opzeggen
Je kunt je lidmaatschap te allen tijde opzeggen. Als je het lidmaatschap halverwege een periode opzegt, dan wordt dat pas beëindigd na afloop van die periode. Daarna worden er geen kosten meer afgeschreven.
Je kunt je lidmaatschap opzeggen door in te loggen en naar ”Mijn abonnement” te gaan of via hallo@fialipo.nl. Vermeld daarbij je bestelnummer en je e-mailadres.
Herroepingsrecht
Wanneer je als consument bij ons koopt, heb je 14 dagen herroepingsrecht.
De termijn voor herroeping vervalt 14 dagen na de dag, waarop we de koopafspraak hebben gemaakt.
De termijn houdt in, dat je vanaf de dag van de koopovereenkomst 14 dagen de tijd hebt om ons te berichten dat je de aankoop wilt herroepen. Je kunt hierover een e-mail sturen naar hallo@fialipo.nl of het standaard herroepingsformulier gebruiken, dat je onderaan de algemene voorwaarden vindt.
Terugbetaling
Als je jouw abonnement tijdig herroept, betalen wij het betaalde bedrag zonder onnodige vertraging en uiterlijk 14 dagen na de dag, waarop we jouw bericht over herroeping van de overeenkomst hebben ontvangen, terug. We betalen het geld met hetzelfde betaalmiddel terug als jij hebt gebruikt bij de aankoop, tenzij we anders hebben afgesproken.
Als er iets mis is met jouw abonnementet
Als je niet tevreden bent over het abonnement, kun je contact met ons opnemen via hallo@fialipo.nl
De bepalingen uit de Deense 'Købeloven' gelden niet voor abonnementen.
Of je aanspraak kunt maken op de 2 jaar klachtenrecht uit de 'Købeloven' hangt af van de vraag wat er geleverd moet worden in relatie tot de abonnementsovereenkomst:
Levering van artikelen varer
Bij de levering van artikelen heb je 24 maanden klachtenrecht. Neem contact met ons op voordat je het artikel retour zendt. varen.
Als jouw klacht gegrond is, houdt dat in dat je het artikel kunt laten repareren, kunt omruilen, je geld terug kunt krijgen of korting op de prijs kunt krijgen. Dat hangt af van de concrete situatie.
Je moet jouw klacht indienen binnen een 'redelijke termijn' na het ontdekken van het mankement. Als je jouw klacht twee maanden, nadat je het mankement hebt ontdekt, indient, zal de klacht altijd als tijdig ingediend worden beschouwd.
Incasso's van jouw credit card
Je kunt te allen tijden de toestemming om een bedrag van jouw credit card te incasseren intrekken. Je kunt ook bezwaar maken tegen ”ongeautoriseerde afschrijvingen” bij jouw credit card verstrekker, tenzij anders is bepaald in de overeenkomst met de verstrekker van jouw credit card.
Beleid persoonsgevens
Als je iets bij ons koopt, hebben we de volgende gegevens nodig:
Naam, adres, tel.nr. en e-mailadres.
We registreren en verwerken alleen die gegevens, die nodig zijn om het artikel aan jou te kunnen leveren.
De persoonsgegevens worden geregistreerd bij Fialipo ApS en gedurende vijf jaar bewaard, waarna de gegevens worden verwijderd.
Bovendien werken we samen met een aantal andere bedrijven, die data bewaren en verwerken. Deze bedrijven verwerken uitsluitend gegevens op ons verzoek en mogen deze gegevens niet voor eigen doeleinden gebruiken.
We werken uitsluitend samen met gegevensverwerkers in de EU of in landen, die jouw gegevens afdoende kunnen beschermen.
De verwerkingsverantwoordelijke voor https://Fialipo.dk is de Directeur. Je hebt het recht om te weten welke gegevens van jou we verwerken.
Als je vindt dat de gegevens niet juist zijn, heb je het recht om deze te laten wijzigen. In sommige gevallen zijn wij verplicht om jouw persoonsgegevens te verwijderen, als jij daarom vraagt. Dat kan bijv. voorkomen als jouw gegevens niet langer nodig zijn in relatie tot het doel waarvoor we ze nodig hadden. Je kunt contact met ons opnemen als je vindt dat jouw persoonsgegevens in strijd met de wet worden verwerkt. Je kunt dan een e-mail sturen naar: hallo@fialipo.nl
Klachtengeschil
Als je als consument een klacht wilt indienen over jouw aankoop, neem je contact op via hallo@fialipo.nl. Als we er onderling niet uit kunnen komen, kun je het geschil voorleggen aan:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
Als je woonachtig bent in een ander EU-land dan Denemarken, kun je een klacht indienen bij het online klachtenportal van de Europese Commissie via - http://ec.europa.eu/odr
Standaard herroepingsformulier
(Dit formulier uitsluitend invullen en retourneren als het herroepingsrecht van kracht is)
Aan:
Fialipo ApS
Ishøjvej 2c
4700 Næstved
E-mail: hallo@fialipo.nl
Hierbij deel ik mede, dat ik gebruik wil maken van het herroepingsrecht inzake mijn koopovereenkomst voor de volgende artikelen/diensten:
__________________________________________________________________________________
Besteld op: _______________________________
Ontvangen op: _______________________________
Naam consument: ______________________________________________________________________
Adres consument: ___________________________________________________________________
Handtekening consument: _________________________________________
Datum: _________________
(Alleen als de inhoud van het formulier wordt meegedeeld op papier)